четвртак, 30. мај 2013.



Tank Company Battles


WOT je surova i nepravedna igra. Ima početak, nema kraj, ne nagrađuje već nagrđuje čoveka...gube se živci, troši se zdravlje, urušava socijalni život. Prvi kamen spoticanja jeste koordinacija u timskoj igri kada 10 i više igrača mora da deluje zajedno. Za to treba da se imaju i m*dašca i želudac, jer se gubi (u početku) dosta kredita, vremena i živaca, a nagrada je obično da te neko napu*i k*rca.

Ideja klana je da se igrači ne dele po tenkovima koje imaju ili broju borbi i rejtingu, već da se svima pruži šansa da iz igre izvuku maksimalni sexpirience. Međutim, proces napredovanja u tenkovima je spor i mukotrpan, pa moramo da pratimo logiku igre, kako bi klan u celini postizao željene rezultate.

U daljem tekstu, razmatraju se osnovne nedoumice oko različitih aktivnosti u kojima učestvuju pripadnici klana, sa posebnim osvrtom na igranje četa.

Najčešći problemi vezani za formiranje četa:
*Prvi problem je to kad od 10 tenka u četi imamo 11 različitih a od toga pola ne odgovaraju za većinu mapa. Takvom formacijom ni Manštajn i Žukov ne bi umeli da komanduju.

Čete se formiraju po sledećem ključu:
(važni pojmovi: tier level-nivo vozila,rimski broj uz ime vozila
company divisions-4 grupe četa, Juniorska, Srednja, Šampionska i Apsolutna; formiraju ih vozila određenih tirova, do ukupnog zbira za koji je određen maksimum i minimum)

primer: Srednja četa (Medium Tank Company)
ukupan zbir tirova min 40 max 60
Arti nivo                      2-4
Antitenk                      2-6
Light (skaut)               1-4
Medium (srednji)        2-6
Heavy (teški tenk)       4-6
Potrebno je da sva vozila budu maksimalni dozvoljeni nivo, osim skauta ili ako planer bitke drugačije zahteva.
Tenkovi koji se traže:
Arti-Grille i brzi istog tira (4)
Antitenk- Hellcat, SU-100
Skaut-T-50, AMX 12t, T21
Medium- VK3601H, T-34-85
Teški- KV-1S, može ARL 44, ređe T-150
Problem se rešava tako što igrači koji nameravaju da igraju četu nabavljaju podvučene tenkove i kod poziva na klanski kanal odgovaraju koji tip vozila mogu da ponude, jedno ili više njih. Komandant čete odabraće najpoželjnije.

*Drugo (oprašta se), jer većina pre borbe pije a ne mezi, kad se određenom vozilu kaže da ide levo ono ode desno. Rešava se mezetlukom i pažljivim slušanjem komandi.

*Treće, što se mestimično javlja, jesu vozila koja samo nose imena potrebnih tenkova. Nisu opremljeni i posade su ispod 100%. Tenk sa stock (osnovnim) topom uglavnom je štetan po sebe i kompanjone sa kojima treba da sarađuje. Nema ljutnje, mora da se izgrinda do kraja.

Nivoi klanske igre su sledeći:

1.      učestvovanje u treninzima-poželjno svi, na ts-u, bilo koji tenk
2.      igra u  vodovima od 3 čoveka-iskusniji igrač pomaže dvojici sa manjim brojem partija
3.      vod koji se sprema za četu-tri igrača koja često igraju zajedno i dobro se slažu (u zajebanciji, stilu igre i tipu tenkova) nastavljaju da forsiraju isti vod do nivoa telepatske komunikacije
4.      četa nivo VI (tzv mačeta, od mačići mislim, ne oružje)-uvežbane ekipe sa potpuno razvijenim tenkovima, tzv ‘tenk u fulu’ (neophodno je da tenk ima najbolje osnovne delove-top, motor itd); poželjno je da oni koji imaju dovoljno kredita, ubace dodatnu opremu-nabijače, ventilaciju itd zavisno od tipa tenka kao i da posada bude 100% sa osnovnim kvalifikacijama, a zlata vredno (bukvalno, vidi dalje) je kad su izučeni i dodatni skilovi; 5-10 komada gold ammo nisu na odmet ko može da priušti (najskuplje granate, ranije su mogle samo za gold pa ostao naziv)
5.      četa nivo VIII-važi isto što i za nivo VI, samo se podrazumeva da su svi tenkovi maksimalno izučeni, posade iskusne, sa poželjno dva seta skilova i trećim koji se razrađuje
6.      elitna četa (nivo X)-tzv četa živa šteta: igraće je samo oni koji se spremaju za klanske borbe, kojima ne manjkaju krediti za surovu ekonomiju ovih nemilosrdnih obračuna. (Komandir je reko da će sekirom da zaseče vrata u sobi kad sastavimo efikasnu četu ovog nivoa, pa zato ajmo polako s grindom, scena će da se snima)
7.      turniri-to se igra za zlato koje dobitnici dele među sobom i sa drugim igračima koji zatraže za prvu pomoć (i ako ne učestvujete u borbi dobijaćete skromne ali neophodne zlatnike za prebacivanje opreme i slično). Ovo igraju manje ekipe, najiskusniji igrači, sa najboljim tenkovima koje imaju.
8.      klanska borba-osvajanje teritorija koje klanu donose zlato na dnevnoj bazi. U momentu kada budu oformljene dve pune čete elitnih boraca spremne za borbu u naznačeno vreme (jedna četa=15 igrača+6 rezervi) isti će da krenu u rat, za slavu klana i ozbiljne količine zlata! Ti igrači ne moraju da se sekiraju, njihova imena biće izbrisana sa spiska živih, sledovanja ukinuta :) igraće sa tenkovima koji vrede 6.5 miliona + 2 za opremu i gold municiju.
9.      poslednji nivo-međunarodni turniri za pravu kintu, nagrade do 300.000$-ljudi...mislim, ono, da ga ne tupimo više:)

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.