Tank Company Battles
WOT je surova i nepravedna igra.
Ima početak, nema kraj, ne nagrađuje već nagrđuje čoveka...gube se živci, troši
se zdravlje, urušava socijalni život. Prvi kamen spoticanja jeste koordinacija
u timskoj igri kada 10 i više igrača mora da deluje zajedno. Za to treba da se
imaju i m*dašca i želudac, jer se gubi (u početku) dosta kredita, vremena i
živaca, a nagrada je obično da te neko napu*i k*rca.
Ideja klana je da se igrači ne
dele po tenkovima koje imaju ili broju borbi i rejtingu, već da se svima pruži
šansa da iz igre izvuku maksimalni sexpirience. Međutim, proces napredovanja u
tenkovima je spor i mukotrpan, pa moramo da pratimo logiku igre, kako bi klan u
celini postizao željene rezultate.
U daljem tekstu, razmatraju se
osnovne nedoumice oko različitih aktivnosti u kojima učestvuju pripadnici
klana, sa posebnim osvrtom na igranje četa.
Najčešći problemi vezani za
formiranje četa:
*Prvi problem je to kad od 10
tenka u četi imamo 11 različitih a od toga pola ne odgovaraju za većinu mapa.
Takvom formacijom ni Manštajn i Žukov ne bi umeli da komanduju.
Čete se formiraju po sledećem
ključu:
(važni pojmovi: tier level-nivo vozila,rimski broj uz ime
vozila
company divisions-4 grupe četa, Juniorska, Srednja,
Šampionska i Apsolutna; formiraju ih vozila određenih tirova, do ukupnog zbira
za koji je određen maksimum i minimum)
primer: Srednja četa (Medium Tank Company)
ukupan
zbir tirova min 40 max 60
Arti nivo 2-4
Antitenk 2-6
Light (skaut) 1-4
Medium (srednji) 2-6
Heavy (teški tenk) 4-6
Heavy (teški tenk) 4-6
Potrebno je da sva vozila budu maksimalni dozvoljeni nivo,
osim skauta ili ako planer bitke drugačije zahteva.
Tenkovi koji se traže:
Arti-Grille i brzi istog
tira (4)
Antitenk- Hellcat,
SU-100
Skaut-T-50,
AMX 12t, T21
Medium-
VK3601H, T-34-85
Teški- KV-1S, može ARL 44, ređe T-150
Problem se rešava tako što igrači
koji nameravaju da igraju četu nabavljaju podvučene tenkove i kod poziva na
klanski kanal odgovaraju koji tip vozila mogu da ponude, jedno ili više njih. Komandant
čete odabraće najpoželjnije.
*Drugo (oprašta se), jer većina
pre borbe pije a ne mezi, kad se određenom vozilu kaže da ide levo ono ode
desno. Rešava se mezetlukom i pažljivim slušanjem komandi.
*Treće, što se mestimično javlja,
jesu vozila koja samo nose imena potrebnih tenkova. Nisu opremljeni i posade su
ispod 100%. Tenk sa stock (osnovnim) topom uglavnom je štetan po sebe i
kompanjone sa kojima treba da sarađuje. Nema ljutnje, mora da se izgrinda do
kraja.
Nivoi klanske igre su sledeći:
1. učestvovanje
u treninzima-poželjno svi, na ts-u, bilo koji tenk
2. igra
u vodovima od 3 čoveka-iskusniji igrač
pomaže dvojici sa manjim brojem partija
3. vod
koji se sprema za četu-tri igrača koja često igraju zajedno i dobro se slažu (u
zajebanciji, stilu igre i tipu tenkova) nastavljaju da forsiraju isti vod do
nivoa telepatske komunikacije
4. četa
nivo VI (tzv mačeta, od mačići mislim, ne oružje)-uvežbane ekipe sa potpuno
razvijenim tenkovima, tzv ‘tenk u fulu’ (neophodno je da tenk ima najbolje
osnovne delove-top, motor itd); poželjno je da oni koji imaju dovoljno kredita,
ubace dodatnu opremu-nabijače, ventilaciju itd zavisno od tipa tenka kao i da
posada bude 100% sa osnovnim kvalifikacijama, a zlata vredno (bukvalno, vidi
dalje) je kad su izučeni i dodatni skilovi; 5-10 komada gold ammo nisu na odmet
ko može da priušti (najskuplje granate, ranije su mogle samo za gold pa ostao
naziv)
5. četa
nivo VIII-važi isto što i za nivo VI, samo se podrazumeva da su svi tenkovi
maksimalno izučeni, posade iskusne, sa poželjno dva seta skilova i trećim koji
se razrađuje
6. elitna
četa (nivo X)-tzv četa živa šteta: igraće je samo oni koji se spremaju za
klanske borbe, kojima ne manjkaju krediti za surovu ekonomiju ovih nemilosrdnih
obračuna. (Komandir je reko da će sekirom da zaseče vrata u sobi kad sastavimo
efikasnu četu ovog nivoa, pa zato ajmo polako s grindom, scena će da se snima)
7. turniri-to
se igra za zlato koje dobitnici dele među sobom i sa drugim igračima koji
zatraže za prvu pomoć (i ako ne učestvujete u borbi dobijaćete skromne ali
neophodne zlatnike za prebacivanje opreme i slično). Ovo igraju manje ekipe,
najiskusniji igrači, sa najboljim tenkovima koje imaju.
8. klanska
borba-osvajanje teritorija koje klanu donose zlato na dnevnoj bazi. U momentu
kada budu oformljene dve pune čete elitnih boraca spremne za borbu u naznačeno
vreme (jedna četa=15 igrača+6 rezervi) isti će da krenu u rat, za slavu klana i
ozbiljne količine zlata! Ti igrači ne moraju da se sekiraju, njihova imena biće
izbrisana sa spiska živih, sledovanja ukinuta :) igraće sa tenkovima koji vrede
6.5 miliona + 2 za opremu i gold municiju.
9. poslednji
nivo-međunarodni turniri za pravu kintu, nagrade do 300.000$-ljudi...mislim,
ono, da ga ne tupimo više:)
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.